Gra zręcznościowa SZALONA MAŁPKA "Crazy Monkey" Traf do celu
Jednym z najlepszych i najskuteczniejszych sposobów na naukę jest zabawa. Nasza gra uczy zarówno spostrzegawczości, zręczności, logicznego myślenia jak i koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Zabawka zapewni Twojemu maluchowi mnóstwo dobrej zabawy dodatkowo wspomagając rozwój intelektualny.
Zasady gry:
Gracze rozstawiają żółte kubeczki tworząc kółko (dwa czerwone kubeczki są ukryte pod żółtymi - zgodnie z układem pokazanym na instrukcji). Następnie ustawiają plansze naprzeciw kubeczków oraz małpki obrócone tyłem do kubeczków, przodem do gracza. Każdy uczestnik dysponuje taką samą ilością kokosów w wybranym wcześniej kolorze. Młodszy gracz rozpoczyna zabawę. Aby dokonać strzału należy umieścić orzech na łapkach małpki i nacisnąć na nie (nasza małpka zadziała jak mini katapulta). Celem jest trafienie w kubeczek. Jeśli graczowi uda się trafić w kubeczek, zabiera go i stawia na swojej planszy w miejscu narysowanych 3 pniaków drzew (nie wyjmujemy kokosa z kubeczka). Następnie kolejny uczestnik podejmuje próbę. Trafienie w czerwony kubeczek daje nam szansę oddania ponownego strzału. Dodatkowo nie musimy się ograniczać do strzelania w wolne kubeczki, równie dobrze możemy przejąć kubeczki przeciwnika. Kokosy, które zostały wykorzystane przez zawodnika ale nie trafiły do kubeczka mogą zostać ponownie wykorzystane.
|
 |
Ostatecznie wygrywa osoba, która jako pierwsza ułoży piramidę z 6 kubeczków lub osoba, która trafiła w najwięcej kubeczków (może okazać się, że żaden gracz nie ułożył piramidy a pula kokosów się wyczerpała).
|
 |
Wzbogacona wersja:
Grę można dodatkowo urozmaicić tzw. kartami akcji. Karty pomagają nam podczas naszej kolejki lub utrudniają grę przeciwnikowi :) Zestaw zawiera karty z następującymi funkcjami:
- "sędzia nie widział" - możesz wykorzystać tę kartę po udanym trafieniu przeciwnika (gracz nie może wtedy zabrać kubeczka i musi powtórzyć strzał)
- "czerwone okulary" - możesz użyć tej karty podczas trwania swojej kolejki, karta "zamienia" wszystkie kubeczki w czerwone, dzięki czemu każdy kubeczek daje Ci szansę ponownego strzału
- "tarcza" - możesz wykorzystać kartę podczas trwania twojej kolejki, połóż ją na jednym ze swoich kubków, który będzie chroniony przed przejęciem przez przeciwnika. Kartę zdejmujemy z kubeczka dopiero gdy zostanie dotknięty przez kokos przeciwnika (kubeczek zostaje w naszej puli)
- "zraniony palec" - możesz użyć tej karty przeciw drugiemu graczowi. W takim wypadku gracz nie może użyć palców do wykonania wystrzału. Strzał należy wykonać łokciem :)
- "zgadnij kto" - wykorzystaj kartę podczas kolejki przeciwnika. Gracz będzie musiał wykonać strzał z zasłoniętymi oczami
- "wezwij wiatr" - wykorzystaj kartę przeciw drugiemu graczowi. Podczas strzału przeciwnika będziesz mógł dmuchać, lub spowodować podmuchy wiatru kartką papieru lub gazetą aby zmienić lot kokosa.
|
 |
Wykorzystane karty odkładamy na bok.
Zestaw zawiera:
- 2 małpki,
- 2 plansze do budowania piramidy,
- 7 żółtych kubeczków,
- 2 czerwone kubeczki,
- 8 kokosów pomarańczowych,
- 8 kokosów zielonych,
- 10 specjalnych kart "akcji"
- Instrukcja,
- Oryginalne opakowanie.
|
 |
Specyfikacja:
Wymiary opakowania: |
27 x 26 x 9cm |
Wymiary kubeczka: |
7 x 7cm |
Średnica kokosa: |
ok. 2,2cm |
Ilość graczy: |
2 |
Dla dzieci: |
powyżej 4 roku życia |